Stockholm över helgen!!

I helgen befann jag mig i Stockholm för en rolig helg tillsammans med vänner. Stockholm är en stad man inte tröttnar på hur många gånger man än besöker staden. Man lyckas ändå någon gång under trippen virra bort sig, det finns massor av varierade upplevelser att upptäcka och det oändliga shoppingutbudet är utbytt. Upplevelsen är total för besökaren som kommer från en mindre stad, dofter, folkvimmel, upplevelser, reklam och mycket, mycket mer...

Vår helg bestod av party på The Bridge och Viperroom, god mat, shopping i gamla stan och city och såklart trevligt sällskap och vi hade även tur med vädret även om det var aningen kyligt. Vi bodde på Mornington Hotel Stockholm i två nätter och åkte regionalt tåg med SJ. Boende och tåg kostade 1200 kr/person för hela helgen, då ingick frukost på hotellet och på tåget hade vi ingen platsgaranti men det var inga problem. Jag är super nöjd med Helgen och skulle gärna göra om det, men tänk på att en del pengar går åt till taxi, mat, shopping och inträden till events!


Jossan och jag på väg till Sthlm på tåget


Östermalms saluhall


Känt varuhus...


Frida och Madde med varsin ros som delades ut på stan för att göra reklam för tvprogrammet Bacelorette


Drottninggatan


Frida och Madde på tåget hem till kära Norrköping igen!


Även om Stockholm är full av liv så uppskattar jag ändå lilla Norpan efter denna helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0